picasion

Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΒΑΡΚΑΡΗ...

Παρεα με τον Ηλια κ σε μια μερα με καλες επιδοσεις ξεκινησα καπως ετσι...

magiatiko!!!

Συνεχισα με μερικα λιανα και σε ενα καρτερι στα 22 μετρα περιπου οι καλογριες σπανε κ εγω προσπαθωνα τρυπησω με το βλεμμα την εντονη ομολογουμενως θολουρα στο υψος του βυθου για να βρω τη συναγριδα.
Οταν αποτυγχανω κοιταω πιο ψηλα κ αρχιζω να στριβω οσο πιο γρηγορα μπορω το οπλο για να προλαβω το τελευταιο ψαρι απο το κοπαδι.
η βεργα εχει τρεξει ολο το σωμα σχεδον ψαχνοντας μια εγκεφαλικη βολη αλλα τα λαστιχα εχουν αλλη αποψη κ αρχιζουν να ''κιθαριζουν'' οποτε
στο φοβο οτι το κοπαδι θα σπασει επιχειρω μια εναλλακτικη βολη,εξισου αποτελεσματικη ωστοσο που θα φερει το ψαρι μαζι μου στην επιφανεια...



Αργα το απογευματακι θα με βρει να ξανακαρτερευω σε αρχικο σημειο της ημερας.Ενα κοπαδι θα μπει απο δεξια αλλα ο ηχος μιας προπελας θα το απομακρυνει βιαστικα για να το ξαναβρω λιγες βουτιες αργοτερα καποια μετρα παραδιπλα.Γρηγορη βολη στο δευτερο ψαρι που μπηκε στο οπτικο μου πεδιο μεσα απο τη θολουρα(ελεος πια) κ η βολη θα το βρει στο κεφαλι πισω απο το ματι αλλα αρκετα ψηλα για να το σκοτωσει.στην επιφανεια θα φωναξω στο βαρκαρη να ερθει γρηγορα κοντα κ να μου δωσει το δευτερο μακρυ 110 για να δευτερωσω(ισως κ να ξανατουφεκισω?).
πολυ συντομα εχω φερει το ψαρι μερικα μετρα κατω απο τα πεδιλα μου κ παρατηρω το ενα φτερακι να εχει βγει απο το κεφαλι του ψαριου κ τη πληγη να εχει μεγαλωσει επικινδυνα.
Κ καπου εκει γινεται το λαθος.Ο βαρκαρης θα ερθει κατα πανω μου κ με μεγαλη ταχυτητα κ εγω για να τον αποφυγω θα αφησω το σχοινι απο το χερι.αφου λοιπον δε με πηρε απο κατω κ με καντηλια να βγαινουν απο τον αναπνευστηρα,ελαχιστα δευτερολεπτα μετα ξαναπιανω το σχοινι που εχει στριψει γυρω απο το σωμα μου το 15αρι ψαρι κ με τραβαει(δεν υπηρχε καποιος φοβος,το ψαρι δεν ηταν τοσο μεγαλο) κ ξανακοντραρω.τι τα θες?το ψαρι εκμεταλλευομενο την απουσια τασης στο σχοινι κ προφανως το γεγονος οτι τα φτερακια δε μεινανε καλα ανοιχτα στην κοντρα,στο δευτερο αβαντζο θα ξεψαρισει.
Ανεβαινω στη βαρκα,δε λεω πολλα κ βγαινουμε.
Βραδυ πια φτανουμε πισω

ΠΗΓΗ http://www.spearfishingforum.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου