
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ DESTROYER 7.40
Μήκος εξωτερικό : 7.34 m
Πλάτος εξωτερικό : 2,65 m
Bάρος : 680 kg
Μέγιστος αριθμός ατόμων : 8
Μέγιστη ισχύς : 250 HP
Μέγιστο φορτίο : 1510 kg
Προτεινόμενη ισχύς : 200 HP
Αριθμός αεροθαλάμων 6
Διάμετρος αεροθαλάμων 46 cm (εμπρός) 54 cm (πίσω)
ΣΤΑΝΤΑΡ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
ROLL-BAR με φώτα
Σκάλα μπάνιου
Βάση βοηθητικής
Σετ ταπετσαρίας
Υδραυλικό τιμόνι (στο μοντέλο 7.40)
Ασφαλοδιακόπτες 6 θέσεων (θερμικές)
Κάγκελο κονσόλας
Παρμπρίζ
Σεντίνα
Δελφινιέρα (που μπορεί να δεχτεί και εργάτη).
Ρεζερβουάρ καυσίμου 285 lt
Πατήματα δεξιά και αριστερά στα μπαλόνια για να πατάει το roll-bar πάνω σε αυτά.
Το Destroyer 7.40 είναι ένα αγωνιστικό σκάφος, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για τουριστική χρήση εκμεταλλευόμενο το ζύγισμά του και κυρίως την αποδοτικότητα της γάστρας του.
Η γάστρα
Η πλώρη είναι σπαθάτη, στενή, σε σφηνοειδής γραμμή και το ψηλό chine σηκώνει τα μπαλόνια ψηλά από την επιφάνεια της θάλασσας έτσι ώστε μόνο σε απότομο ελιγμό να συμμετέχουν στην οριοθέτηση της πλεύσης. Η γάστρα σχεδιασμένη για να πλέει με την «κοιλιά», δηλαδή δεν χρησιμοποιεί την πλώρη για να κόβει το κύμα, αλλά περνά πάνω από αυτό γεφυρώνοντας ή ανοίγοντας διάδρομο στις κορυφές του. Επίσης το chine αυξάνεται κατά πολύ στην πλώρη για να εξαφανίσει την περίπτωση καρφώματος.
Το μπρακέτο είναι ενσωματωμένο στη γάστρα, δεν είναι βρεχάμενο και δίνει ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες αφού μπορεί να βρίσκει στην προπέλα «καθαρά» νερά, λόγω της απόστασης που έχει από το transom.
Τα τρία παρατροπίδια που ξεκινούν από την πλώρη και καταλήγουν στον καθρέφτη σταθεροποιούν την πλεύση ενώ η γωνία deadrise ξεκινά από τις 26 μοίρες από το chine μέχρι το πρώτο παρατροπίδιο και κλιμακωτά φτάνει στη δίεδρο στις 22 μοίρες με τις εναλλαγές να γίνονται ανάμεσα στα παρατροπίδια. Είναι λοιπόν μια βρετανική σπορ γάστρα που στην πλεύση δεν κουράζει καθόλου, αφού το σωστό ζύγισμα δίνει στο destroyer 7.40 την ευστάθεια που πρέπει για την ασφαλή και ξεκούραστη χρήση σαν σκάφος κρουαζιέρας.
Κατά την κατασκευή της γάστρας δεν χρησιμοποιεί ξύλο παρά μόνο στον καθρέφτη και μάλιστα για περισσότερη ακαμψία και σιγουριά τοποθετούνται διπλές ενισχύσεις όπου χρειάζεται για την δημιουργία ενός στιβαρού φουσκωτού για σκληρή χρήση όπως είναι το concept του Destroyer.
Το κατάστρωμα
Παρά βέβαια το «σκληρό» χαρακτήρα του, το κατάστρωμα έχει σχεδιαστεί ώστε να παρέχει ότι χρειάζεται ένα φουσκωτό που προορίζεται για τουριστική χρήση της κατηγορίας του. Τα μπαλόνια του έχουν τοποθετηθεί ψηλά και εκτός της ασφάλειας που παρέχουν δίνουν και στο deck περισσότερο πλάτος, αφού απομακρύνονται αρκετά από την στενή γάστρα. Στην πλώρη έχει τοποθετηθεί πολυεστερική δελφινιέρα με αντιολισθητική επιφάνεια, ενώ μπορεί να τοποθετηθεί και εργάτης. Κάτω από τη δελφινιέρα βρίσκεται το στρίτσο δημιουργώντας ένα σκαλοπάτι που διευκολύνει στη μετακίνηση από και προς την δελφινιέρα, με αρκετό χώρο για να αποθηκεύσουμε με ασφάλεια την άγκυρα και το έκταμά της κάτω από το καπάκι του. Ακολουθεί το μεγάλο πλωριό αμπάρι. Αν θέλετε να διανυκτερεύσετε στο σκάφος ή σας αρέσει η ηλιοθεραπεία μπορείτε να προμηθευτείτε το πρόσθετο κομμάτι που μετατρέπει εύκολα το πλωριό μαξιλάρι σε κρεβάτι. Ακόμα η τέντα πλεύσης κλείνει όλο το χώρο μετατρέποντας τον σε δωματιάκι. Η όμορφη κονσόλα, που σχηματίζει ένα κάθισμα μπροστά της, έχει τοποθετηθεί δεξιά αφήνοντας μεγάλο διάδρομο αριστερά . Κάτω από το μαξιλάρι του καθίσματος θα βρούμε ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο που διαθέτει πρόσβαση και από την πλευρά του τιμονιού. Το roll bar της κονσόλας, και το παρμπρίζ «δένουν» αισθητικά, δίνοντας τόσο ένα καλό σημείο στήριξης όσο και προστασία στον κυβερνήτη και συγκυβερνήτη από τον καιρό. Αρκετός ελεύθερος χώρος υπάρχει και για τα ηλεκτρονικά όργανα ναυσιπλοΐας καθώς και GPS, radiocd και φυσικά για τα όργανα του κινητήρα. ‘Έξυπνα σχεδιασμένο και το κάθισμα διακυβέρνησης αφού προσαρμόζοντας την πλάτη μετατρέπεται αν δεν θέλουμε να οδηγήσουμε καθιστοί σε bucket ημιόρθιου τύπου κρατώντας στη θέση τους με ασφάλεια τον οδηγό και συνοδηγό σε υψηλές ταχύτητες και σε άσχημες καιρικές συνθήκες. Πίσω μέρος βρίσκεται άλλος ένας χώρος αποθήκευσης. Κάτω από τον καναπέ της πρύμνης βρίσκονται οι δύο μπαταρίες του σκάφους καθώς και η αντλία σεντίνας, ενώ μένει άπλετος χώρος για τις αποσκευές σας. Ακολουθεί το ανοξείδωτο roll bar με τα φώτα πλεύσης ενώ κατάπρυμα θα βρούμε αριστερά τη σκάλα μπάνιου και δεξιά τη θέση της βοηθητικής. Πίσω μπορεί επίσης να τοποθετηθεί, εφόσον βέβαια θελήσει ο ιδιοκτήτης, και ντουζιέρα.
Στη θάλασσα
Η πρώτη εντύπωση που δίνει στο νερό, είναι η ευστάθεια και βέβαια η στιβαρή του κατασκευή. Παρά το σπορ χαρακτήρα του το σκάφος δεν μποτζάρει, ταξιδεύοντας και δεν κουράζει το πλήρωμα. Το μικρό βάρος σε σχέση με το μήκος γάστρας κάνει την πλεύση ανάλαφρη και ακόμα και όταν το σκάφος αποθαλασσώνεται δεν «χτυπά» αλλά πέφτει μαλακά. Ο σχεδιασμός των μπαλονιών, του chine και βέβαια ο τρόπος πλεύσης δίνουν απόλυτα στεγανό ταξίδι (αφού η γάστρα «δουλεύει» σχεδόν κάτω από την κονσόλα το σπρέι δεν προλαβαίνει να ανέβει στο σκάφος)ακόμα και με άσχημες συνθήκες.
http://www.makmarine.gr/default.aspx
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου